Προϊόντα Korres

Τρίτη, Αυγούστου 06, 2013

Γεια σας κορίτσια!!

Που σας πετυχαίνουμε?
Συγχωρέστε μας για την απουσία μας αλλά δικαιολογούμαστε λόγω διακοπών!Φυσικά,το καλοκαίρι δεν τελείωσε ακόμα,άρα ούτε και οι διακοπές !!

Στο σημερινό post θα σας δείξουμε διάφορα προϊόντα του Korres που λατρεύουμε!!







Αφρόλουτρο:Βανίλια-Δαμάσκηνο 





Το συγκεκριμένο αφρόλουτρο το έχω πάρει τόσες πολλές φορές που έχω ξεχάσει το μέτρημα!!
Έχει τέλεια μυρωδιά και κρατάει για ώρες!
Δύσκολα βρίσκεις αφρόλουτρο με το συγκεκριμένο άρωμα που να μην εξατμίζεται κατά την διάρκεια της ημέρας!
Με λίγα λόγια το έχω λατρέψει και δεν το αλλάζω με τίποτα!!



 Αφρόλουτρο:Καρύδα





Σαν το Βανίλια-Δαμάσκηνο δεν είναι αλλά έχει μία ωραία μυρωδιά καρύδας που σε ταξιδεύει!!
Είναι αρκετά ενυδατικό και ενδεδειγμένο για καθημερινή χρήση με φυσικά εκχυλίσματα χωρίς Parabens και άλλα πολλά βλαβερά!!


Γαλάκτωμα Σώματος:Βανίλια-Δαμάσκηνο





Μπορείτε να φανταστείτε πόσο ευτυχισμένη είμαι που βρήκα το ίδιο άρωμα σε γαλάκτωμα!Ο συνδυασμός και των δύο (Αφρόλουτρο και Γαλάκτωμα) κάνει το σώμα να μυρίζει καταπληκτικά όλη μέρα!Ενυδατώνει πολύ την επιδερμίδα και δεν αφήνει λιπαρότητα!



Μάσκα Προσώπου






Η αγαπημένη μου μάσκα προσώπου για βαθύ καθαρισμό με φυσική άργιλο είναι για όλους τους τύπους δέρματος κάτι που το χρειάζομαι γιατί το δέρμα μου είναι την μία λιπαρό την άλλη μεικτό και την άλλη ξυρό.. Αναζωογονεί το δέρμα αφήνοντάς το καθαρό,φωτεινό και απαλό!!



Αυτά είναι κάποια από τ'αγαπημένα μας προϊόντα του Korres!!
Ποια είναι τα δικά σας?
Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τα παραπάνω?

You Might Also Like

0 σχόλια

Subscribe