Glowbox (Αυγούστου)

Τρίτη, Αυγούστου 06, 2013

Καλησπέρα beautyholics!!


Ακόμα ένα post με τi άλλο φυσικά??
Το Glowbox (Αυγούστου)!!
Όπως κάθε μήνα έτσι και σήμερα το Glowbox μου χτύπησε την πόρτα και μου έφτιαξε την διάθεση!!













Αυτά είναι τα πραγματάκια που είχα στο κουτί μου!!





1.AHAVA/Purifying Mud Mask 25gr

2.CASTALIA/Sensial Lait Hydratant Surgras 75ml

3.FOREVER LIVING PRODUCTS/Aloe Lips

4.JANE IREDALE/Dream Tint SpF15 7,4ml

5.JANE IVER/Hair Spray Strong Hold 100ml

6.MOLTON BROWN/Ralaxing Yuan Zhi Bath & Shower Gel 30ml



Προλάβατε να παραγγείλετε το δικό σας?
Ποια είναι η γνώμη σας για το δικό μου?

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!
      Να περιμένουμε και το δικό σου κουτάκι?

      Διαγραφή
    2. Όχι, δεν το πήρα, είμαι σε διακοπές! Από Σεμπτέμβριο θα ξαναπάρω όμως!

      Διαγραφή
  2. Πολύ πολύ ενδιαφερον το βρίσκω!! Με γεια τα πραγματακια σου!
    Φιλια
    Μαιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe