*Favourite Hair Products*

Τρίτη, Ιανουαρίου 19, 2016

Σε αυτό το post συγκέντρωσα τα αγαπημένα μου προϊόντα μαλλιών που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό και είμαι πολύ ικανοποιημένη!!
Ορισμένα δεν τα βλέπεις πρώτη φορά και ο λόγος γιατί προϊόντα που έχω δοκιμάσει και πραγματικά κάνουν "δουλειά" δύσκολα τα αποχωρίζομαι!
Η αλήθεια είναι πως ταλαιπωρώ αρκετά (και σχεδόν καθημερινά) τα μαλλιά μου και προσπαθώ όσο γίνεται να τα φροντίζω, να είναι υγιή και λαμπερά!

Τα παρακάτω προϊόντα με έχουν "σώσει"!!


Ας τα δούμε πιο αναλυτικά!


1.Batiste Dry Shampoo *cool & crisp fresh*
Το συγκεκριμένο προϊόν το χρησιμοποιώ για να δώσω όγκο στα μαλλιά μου! Φυσικά δεν είναι λύση για να μην λουστείς αλλά μπορείς να δώσεις άλλη ενέργεια στα μαλλιά σου την μέρα που θα τα δεις λίγο πιο "φλατ"! Το δικό μου μυρίζει φρεσκάδα και είναι το αγαπημένο μου από Batiste μέχρι τώρα!

2.Aussie Miracle Moist Shampoo
Από τα πιο αγαπημένα μου σαμπουάν είναι αυτό της Aussie! Βλέπεις το αποτέλεσμα από την πρώτη κιόλας δοκιμή! Κάνει τα μαλλιά λεία, τα ενυδατώνει και μυρίζουν εκπληκτικά τσιχλόφουσκα!
Μην μου πεις πως δεν το έχεις δοκιμάσει..απλά μοναδικό!

3.L'oreal Paris - Elvive
Μάσκα ολικής αναδόμησης
Μία πρόσφατη αγορά μου είναι η μάσκα ολικής αναδόμησης της L'oreal Paris!
Μου αρέσει αρκετά γιατί προσφέρει επανασύσταση στην επιφάνεια της τρίχας, για προστασία και προοδευτική επανόρθωση! Μυρίζει πολύ ωραία και κάνει τα μαλλιά λαμπερά και πολύ απαλά!

4.Aussie 3 Miracle Oil
Είμαι πολύ χαρούμενη που μου έστειλαν από το εξωτερικό αυτό το λαδάκι μαλλιών! Αν έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Aussie σίγουρα θα "κολλήσεις" με όλα! Στο έχω ξανά δείξει και στα αγαπημένα του 2015! Τώρα απλά περιμένουμε να έρθει και στην Ελλάδα!

5.Syoss - Repair Therapy
Μία επίσης πολύ καλή μάσκα που τελείωσα πριν μέρες είναι από Syoss για εντατική επανόρθωση!Κάνει την τρίχα αρκετά ανθεκτική έως 95% λιγότερο σπάσιμο! Πέντε λεπτά αρκούν για να δεις την διαφορά στα μαλλιά σου!

6.Macadamia Natural Oil
Τελευταίο προϊόν για τα μαλλιά και εξίσου αγαπημένο από Macadamia!!
Τα ενυδατώνει σε βάθος, θρέφει τις άκρες των μαλλιών, τα κάνει σούπερ απαλά και λαμπερά!!
Δεν έχω χρησιμοποιήσει ξανά λαδάκι που να μυρίζει καλύτερα από αυτό!! Σίγουρα θα το ξανά αγοράσω!

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα για τα μαλλιά μου!!
Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Από αυτά τα προϊόντα έχω δοκιμάσει μόνο το ξηρό σαμπουάν από Batiste, απλά υπέροχο! Έχω δοκιμάσει το ''fresh'' και το ''floral'' και χωρίς δεύτερη σκέψη, προτιμάω το fresh, έχει πιο αναζωογονητικό άρωμα! Επίσης θα έχω υπόψη μου τις μάσκες που έδειξες! Πολύ ωραίο post, φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! :)
      Όντως είναι πολύ καλύτερο!
      Να τις δοκιμάσεις και περιμένω τις εντυπώσεις σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Subscribe