Winter Bag Essentials

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2015

Σε αυτό το post θέλω να σου δείξω τα προϊόντα που έχω στην τσάντα μου, τις κρύες μέρες του χειμώνα!!
Σίγουρα τα χρειάζεσαι κι εσύ για να έχεις ενυδατωμένο πρόσωπο, χέρια και χείλη!!

Πάμε να τα δούμε!


1.Seventeen - Compact Powder with Aloe Vera (SPF 15)
Αγαπημένη πούδρα που χρησιμοποιώ καθημερινά είναι αυτή από την Seventeen!
Καλύπτει πολύ τις ατέλειες, δεν χρειάζεται να προσθέσεις make up και διαρκεί πολλές ώρες!
Αξίζει να την δοκιμάσεις!

2.Hand Cream - Neutrogena
Όποια κρέμα χεριών και να χρησιμοποιήσω το χειμώνα, καμία δεν ενυδατώνει τα χέρια μου όσο αυτή της Neutrogena! Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο άρωμα, αλλά πραγματικά κάνει θαύματα!

3.Eos - Lip Balm
Σας το έχω ξανά δείξει πολλές φορές!! Μυρίζει υπέροχα και ενυδατώνει τα χείλη σε βάθος!!

4.Kiehl's - Lip Balm #1
Πολλές έχετε ακούσει για το #1 Lip Balm της Kiehl's!
Η αλήθεια είναι ότι κάνει δουλειά αλλά δεν είναι και τόσο ευχάριστο το άρωμά του! Για #1 θα μπορούσε να έχει λίγο καλύτερη μυρωδιά!

5.Apivita - Aqua Vita
Αμέσως μόλις βρήκα την Aqua Vita από την Apivita στο Glowbox αμέσως την λάτρεψα και την έχω πλέον στην καθημερινότητά μου!!
Ενυδατώνει την επιδερμίδα,μυρίζει όμορφα και δεν αφήνει λιπαρότητα αφού απορροφάται γρήγορα! Τι άλλο ζητάς από μία ενυδατική; 

6.Golden Rose velvet matte Lipstick  #29
Έχει εκπληκτικό σκούρο καφέ χρώμα!! Είναι πολύ ενυδατικό παρόλο που είναι matte και η απόδοσή του είναι τρομερή!
Ένα από τα καλύτερα κραγιόν που έχω δοκιμάσει!

*Bag - Harrods

Πως σου φάνηκαν;
Ποιο προϊόν δεν ξεχνάς ποτέ να βάλεις στην τσάντα σου;


You Might Also Like

0 σχόλια

Subscribe