Empties | Προϊόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους

Τετάρτη, Αυγούστου 12, 2015


Λόγω δουλειάς και υποχρεώσεων παραμένουμε στην Αθήνα και "ζηλεύουμε" λιγάκι όσους λείπουν για διακοπές!!

Εσύ που βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή;
(Περιμένουμε να δούμε τα σχόλιά σας!!)

Σε αυτό το post θα σας δείξω κάποια προϊόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους και θα σας πω τις εντυπώσεις μου!!






Πάμε να τα δεις πιο αναλυτικά!!

1.The Laundress - New York


Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένα άρωμα για τα ρούχα σου!
Σου το έχω ξανά δείξει και σε προηγούμενα post!

Διάλεξα με άρωμα πούδρας γιατί θυμίζει φρεσκάδα και καθαριότητα!!
Δυστυχώς μου τελείωσε, αλλά μόλις "βρεθεί" μπροστά μου θα το ξανά πάρω σίγουρα!

To δικό μου το βρήκα στο κατάστημα Heaven on earth που βρίσκεται στο κέντρο της Κηφισιάς!


2.Ast products no ordinary soaps - Shower Scrub
with vanilla beans & poppy seeds




Το συγκεκριμένο προϊόν δεν ήθελα να τελειώσει!
Έκανε εξαιρετική απολέπιση και άφηνε το σώμα ακαταμάχητα απαλό!!

Όσο για το άρωμα απλά εκπληκτικό! Ανυπομονώ να το ξανά αποκτήσω!!

Αν θέλεις να το κάνεις δικό σου, μπορείς να το βρεις εδώ!


3.Ast products no ordinary soaps - Body Latte Baby Powder



Μυρίζει εξαιρετικά και το άρωμα διαρκεί πολλές ώρες!
Έχει πλούσια υφή, απορροφάται άμεσα και δεν αφήνει λιπαρότητα!!

Το έχω ήδη παραγγείλει και περιμένω πως και πως να το πάρω στα χέρια μου!!
Θα το βρεις εδώ!


4.I love... Honey - almond




Με το συγκεκριμένο προϊόν δεν ξέρω τι έγινε..!
Τη μία μου άρεσε την άλλη όχι και τόσο..

Αρκετά καλό αφρόλουτρο, έκανε πολύ αφρό και διαρκούσε το άρωμα..αλλά πιστεύω πως την επόμενη φορά θα επιλέξω κάποιο άλλο!

Μπορείς να βρεις τα προϊόντα I love... στο e-shop του Glowbox εδώ !


5.Anatomicals - Sweet and shower



Ακόμη ένα αφρόλουτρο που αγόρασα σχετικά πρόσφατα είναι από Anatomicals το sweet and shower!!

Το άρωμά του είναι αρκετά γλυκό όπως μου αρέσει και κάνει το ντουζ να μυρίζει παραδεισένια!!
Επόμενο αφρόλουτρο που θέλω να δοκιμάσω από Anatomicals είναι το Java Lather Body Cleanser!!

Μπορείς να το βρεις εδώ!!


6.Aromacare - Caramel Shower gel



Είναι το δεύτερο μπουκαλάκι που τελείωσα! Αν σου αρέσουν οι γλυκές μυρωδιές σου προτείνω να το δοκιμάσεις! 

Το άρωμά του έχει μεγάλη διάρκεια μέσα στην ημέρα και είμαι σίγουρη πως θα το ευχαριστηθείς!

Θα το βρεις σε super market σε πολύ προσιτή τιμή και κάποιες φορές σε προσφορά 1+1!



Αυτά ήταν τα προϊόντα που τελείωσα!!

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

You Might Also Like

0 σχόλια

Subscribe