*Glowbox Απριλίου*

Παρασκευή, Απριλίου 17, 2015

Αυτό το μήνα ήμουν ιδιαίτερα ανυπόμονη για το κουτί!
Περίμενα πως και πως να το πάρω στα χέρια μου γιατί κάτι μου έλεγε ότι τα προϊόντα θα είχαν ενδιαφέρον!Και δίκιο είχα,αφού αμέσως δοκίμασα τα περισσότερα(υπερβολικά ανυπόμονη τελικά)!








1.Tommy Hilfiger/Tommy girl body wash


Ένα φρέσκο και δροσερό body wash που με γεμίζει ενέργεια κάθε φορά που το χρησιμοποιώ!
Το άρωμα του διαρκεί μέσα στην ημέρα και έχω κολλήσει τόσο μαζί του που σκέφτομαι να πάρω το αντίστοιχο eau de toilette!



2.Ren Skincare


Δεν ήξερα το συγκεκριμένο προϊόν και έμεινα πολύ ικανοποιημένη που το βρήκα στο κουτάκι!
Είναι ένα gel με μικροσφαιρίδια βιταμίνης Cπου επαναφέρει την λάμψη,ενυδατώνει και εξαφανίζει τα σημάδια της κούρασης σε 1 μόλις λεπτό!Δεν έχω ξανά δει τέτοια αποτελεσματικότητα σε τόσο λίγο χρόνο!Σίγουρα θα ψάξω να το βρω σε κανονικό μέγεθος!



3.Avon/Advance Techniques Moroccan Argan Oil


Αν με ρωτήσεις τι προσέχω περισσότερο σε μένα η απάντηση θα ήταν(χωρίς δεύτερη σκέψη)τα μαλλιά μου!Θέλω να είναι απαλά,να μην φριζάρουν και να μυρίζουν όμορφα!Αυτό το λαδάκι τα καταφέρνει σε όλα!Τα ταλαιπωρώ αρκετά καθημερινά και χρειάζονται ενυδάτωση και προστασία!Το χρησιμοποιώ στις άκρες σε βρεγμένα μαλλιά πριν τα ισιώσω αλλά και μετά για πιο πολύ λάμψη και άρωμα!
**Προσοχή στην ποσότητα!




4.Figs & Rouge/100% Natural Pomegranate Balm


Το καλύτερο πολυχρηστικό προϊόν για ενυδάτωση!
Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στα χείλη,στο πρόσωπο και το σώμα!
Το άρωμα του ροδιού είναι φρέσκο και πλέον βρίσκεται καθημερινά στην τσάντα μου!




5.Korres/Επανορθωτική μάσκα ύπνου άγριο τριαντάφυλλο


Τελευταίο και καλύτερο προϊόν είναι αυτή η μάσκα ύπνου που καιρό ήθελα να δοκιμάσω!
Όλα αυτά τα σχόλια για το πόσο καλή είναι με τράβαγε όλο και πιο κοντά της!Το άρωμα της είναι εκπληκτικό!Την απλώνεις σε καθαρό πρόσωπο πριν πέσεις για ύπνο και την αφήνεις να δράσει!Την επόμενη μέρα περιττό να σου πω,πως το πρόσωπο σου είναι πολύ απαλό και αναζωογονημένο!Είναι για όλους τους τύπους δέρματος και μπορείς να την χρησιμοποιείς καθημερινά!



Αυτό ήταν το δικό μου Glowbox Απριλίου γεμάτο όμορφες μυρωδιές και προϊόντα που χρειαζόμουν!!Εσένα πως σου φάνηκε?


You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Πολύ όμορφα όλα, τέλειο κουτάκι! Βρήκα πολύ ενδιαφέρον την μάσκα ύπνου του Korre και το προιον για την ενυδάτωση , σίγουρα θα μυρίζει απίστευτα .. φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκέφτομαι να το πάρω μονο για τις δυο μάσκες!χαχα καλοφορετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο κουτί, αχ αυτή η μάσκα του Κορρέ!!! Φιλάκια πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe