Μία τσάντα Sephora γεμάτη εκπλήξεις!!!

Τρίτη, Ιανουαρίου 28, 2014

 Γεια σας beautyholics!!

Πολλές από εσάς,θα έχετε δει την συγκεκριμένη ανάρτηση στο facebook όπως και εμείς!!
Έτσι αποφασίσαμε να περάσουμε μία βόλτα για να πάρουμε και εμείς από μία!!Μέσα στην τσάντα βρίσκονται 10 προϊόντα σε κανονικό μέγεθος και κοστίζει μόλις 10 ευρώ!!

Οκ δεν περίμενα τρελά πράγματα αλλά όπως και να έχει 10 τεμάχια για 10 ευρώ..γιατί όχι?!!

Αυτές  είναι οι δικές μας!!



Ας πάμε να δούμε τι κρύβουν μέσα!!




Αυτά βρήκα στην δικιά μου!!(Νάνσυ)



1.Nail and cuticle care pencil
2.Eye pencil N516
3.Eye pencil N508
4.Lip pencil N403B
5.Eyebrow pencil No1
6.Θρεπτικό λάδι για τα πετσάκια
7.Glossy gloss 16 tangy bite
8.Glossy gloss 20 delicacy
9.Eyeshadow No36
10.Eyeshadow No26




Ας δούμε τι περιείχε και η δικιά μου!!(Κατερίνα)




1. Eye pencil 03 pure white
2.Eye pencil 04 coffee
3.Eye pencil 09 pearl beige
4.Eye pencil 11 silver green
5.Lollipop Gloss No 44 innocent pink
6.Eye glitter+primer 04.Fuchsia
7.Eyeshadow No 21
8.Eyeshadow No25
9.Eyeshadow No 30
10.Eyeshadow No 33




Πως σας φάνηκε η ιδέα του Sephora?
Πήρατε την δικιά σας?
Είχε διαφορετικά προϊόντα από τα δικά μας?

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ ωραία η ιδέα των Sephora! Είμαι μέλος στο blog σου. Γίνε please και εσύ στο δικό μου irenesolo.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααα, ήταν από τις καλύτερες που έχω δει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe