Tangle Teezer

Πέμπτη, Ιουλίου 04, 2013

Γεια σας beautyholics,


Σήμερα θα σας μιλήσω για τις νέες βούρτσες Tangle Teezer που όλες λίγο-πολύ θα ξέρετε!
Είναι best seller,έχουν βραβευθεί παγκοσμίως και σίγουρα το αποτέλεσμα θα σας αφήσει άφωνες!





Η συγκεκριμένη βούρτσα είναι για όλους τους τύπους μαλλιών,κάνει το ξεμπέρδεμα πολύ πιο εύκολο χωρίς πόνο και τι πιο τέλειο?χωρίς να σπάει την τρίχα!!
Τέλος,μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε στεγνά όσο σε βρεγμένα μαλλιά!















Αυτές είναι οι δικές μου!!
Υπάρχουν σε διάφορα σχέδια και χρώματα για κάθε γούστο!!
Έχω μακρυά μαλλιά,λεπτή τρίχα και παρ'όλη την περιποίηση,τις μάσκες μαλλιών κτλ το ξεμπέρδεμα των μαλλιών μου ήταν αφόρητο..Από περιέργεια και μόνο δεν κρατήθηκα..την παράγγειλα αμέσως από το ebay και μόλις έφτασε στα χέρια μου δεν περίμενα λεπτό για να την δοκιμάσω!Την λάτρεψα από την πρώτη στιγμή και είμαι σίγουρη πως θα την λατρέψετε και εσείς!!!


Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!!




Έχετε δοκιμάσει την Tangle Teezer?
Πώς σας φαίνεται?

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Την έχω σταμπάρει εδώ και καιρό αλλά την τσιγκουνεύομαι :$ Σε τι τιμή την βρήκες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω αγοράσει μία αντιγραφή της tangle teezer από το ebay και με έχει καταβολέψει! Ξεμπερδεύει τέλεια τα μαλλιά μου, ειδικά μετά το μπάνιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Subscribe